26 października 2018 r. ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania modowa „Ubieram się w polskie” mająca na celu wypromowanie polskich marek i tworzonych przez nie produktów. Inicjatorzy kampanii – zespół platformy e-commerce POLPOL.pl – do współpracy postanowili zaprosić autorki dwóch blogów – Justynę Ziembińską-Uzar (KupujePolskieProdukty.pl) oraz Katarzynę Iskrzak (StylowaMisja.blogspot.com).

Fascynaci polskich marek łączcie się na Ubieram Się W Polskie!

Sama inicjatywa zrodziła się z fascynacji rodzimymi markami. U podstaw kampanii leży bowiem idea, która towarzyszyła samemu powstaniu platformy POLPOL.pl – wyselekcjonowanie z ogromnej liczby ofert sklepów internetowych polskich produktów, tak by klienci mogli do nich bez trudu dotrzeć. Nietrudno było zachęcić do współpracy dwie autorki poczytnych blogów, które są równie zaangażowane w promowanie polskich produktów i fascynują się pojęciem patriotyzmu gospodarczego. Kampania ta ma przybliżyć różnorodność polskich firm i udowodnić, że warto kupować polskie produkty, które cechuje wysoka jakość, przystępna cena i oryginalność.

W kampanii pojawiają się jesienne stylizacje, dzięki którym wiele internautów ma szansę poznać marki, o których nie mówi się głośno, a które zasługują na uznanie. Jak zaznacza założyciel pierwszej rodzimej platformy handlowej POLPOL.pl promującej ideę patriotyzmu gospodarczego, Przemysław Paszczak: mamy nadzieję, że pójdą oni za ciosem i przekonają się, że polskie marki odzieżowe nie ustępują zagranicznym, a patrząc przez pryzmat oryginalnych rozwiązań i jakości, często je przewyższają.

Złota polska jesień w modnej odsłonie

Do sesji zdjęciowych zostały przygotowane kobiece kreacje stworzone wyłącznie z ubrań wyprodukowanych przez polskie marki. W projekt zaangażowane są 3 projekty internetowe oraz 15 polskich marek. Wybrane przez znaną miłośniczkę polskich produktów Justynę Ziembińską-Uzar i cenioną stylistkę Katarzynę Iskrzak ubrania mają stać się inspiracją na jesienne spacery, spotkania z najbliższymi czy nawet spotkania biznesowe. Stylizacje dostępne są do obejrzenia na stronie http://ubieramsiewpolskie.pl, natomiast wykorzystane w stylizacjach produkty można zakupić, wchodząc na https://polpol.pl. Całą akcję można również śledzić w mediach społecznościowych, korzystając z hashtagu #Ubieramsiewpolskie czy zapisując się do newslettera na stronie kampanii.

Jak mówi Przemysław Paszczak: polskie marki odzieżowe wyróżnia wysoka jakość, jednak trudno im konkurować z globalnymi koncernami. Jako zespół jesteśmy świadomi ograniczeń rodzimych przedsiębiorców i chcemy skrócić ich drogę do efektywnego kontaktu z klientem. Właśnie dlatego postanowiliśmy zainicjować akcję, której celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat rodzimych producentów odzieży.

Doskonała jakość na wyciągnięcie ręki

Kampania Ubieram Się W Polskie to ukłon zarówno w stronę polskich producentów, jak i konsumentów. Inicjatorzy akcji promującej rodzime marki odzieżowe są świadomi tego, z jakimi trudnościami zmagają się niewielkie manufaktury. Wiedzą jak trudno jest im przy niskim budżecie marketingowym dotrzeć do klientów. Platforma POLPOL.pl chce im to ułatwić, nawiązując relacje z klientami, którzy poszukują świeżych i wysokiej jakości rozwiązań na polskim rynku.